Affischer m.m

 
Tanken var väl att stoppa upp dessa affischer V.13, alltså nästa vecka. Då måste de skickas in till tryckeriet snarast!
Nu har en facebooksida kommit upp: http://www.facebook.com/pages/KulturFestivalen/114162558759427

Igår pratade jag med rektorn och bestämde en tid för möte, vi kommer bl.a. diskutera biljettförsäljning, förhoppningsvis har Björn Sjöö möjlighet att vara med på mötet också. Vår idé är iaf att hålla hela festivalen gratis.

På ett möte ang. Teaterfestivalen visade Åsa mig en sida som heter simplesignup där man kan lägga upp evenemang som allmänheten kan boka in sig för. På så vis skulle vi kunna ha en gratis festival, där vi ändå har koll på hur många som kommer m.m.

Var in till Mode/Design igår, de hade bestämt datum och tider för modevisningen. De kunde tyvärr inte avslöja någon fakta om själva visningen, så jag skriver enkelt bara modevisning på affischen och i de nya inbjudningarna som jag ska börja skriva nu och skicka ut så snart som möjligt!

Har säkert glömt något vi har gjort, men det blir väl att jobba med något varje dag nu. Finns mycket att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0